Name:
Phone Number
Email Address:
Address
How can I help you?
LOSE Weight
GAIN Weight
IMPROVE Health
HEALTHY Breakfast
Business OPPORTUNITY
Put a website form like this on your site.


I am fulltimer Independent Distributor Herbalife at Terengganu and Shah Alam but I'm tried to expand my organization to other state. It's best journey to help people LOSS weight, GAIN weight, IMPROVE health and get EXTRA INCOME.

Saturday 9 March 2013

Aku dan Bisnes

Bismillahirrahmanirrahim... Berilah peluang kepada orang yang memerlukan kenikmatan dalam hidup sebagaimana aku sudah merasainya...

Herbalife aku dah makan, takde effect sampingan after take herbalife, Alhamdulillah... After 2 weeks, aku dah turun berat walaupun tak sampai lagi target yang aku nak tapi alhamdulillah orang tegur, So dari situ, aku mula bercerita tentang pengalaman during pengambilan herbalife.

First time aku nak berbisnes tapi takde modal

So, terpaksa hold dulu niat tu. Dekat 3 bulan jugaklah aku tak buat pape sampailah satu mase, najihah invite aku pergi EVENT Herbalife (seminggu before SPECTACULAR 2013) and bagitau nak temukan Hafiz dengan aku, dia cakap Hafiz nie member aku. Macam biase, aku attend and jumpa Hafiz (Millionaire Team) kat Permai INN, Terengganu. Hafiz nie 1 batch ngan aku mase sekolah dulu. hihi. Najihah, k.sal panggil Hafiz nie Hafizudin. Patutlah aku tak kenal. hehe. Nevamind. Kat sini Hafiz cerita pengalaman dia dan isteri nak start bisnes dengan Herbalife. And Hafiz tekankan, No Spectacular No Business. So nak taknak, malam lepas aku balik dari EVENT Herbalife, aku bgitahu abah, aku nak pergi Bukit Jalil. And explain serba sedikit pasal herbalife.

Abah kate, kalau aku betul-betul nak buat bisnes, abah keluarkan modal... Ya Allah, abah rasa keinginan aku... Alhamdulillah sesungguhnya apabila NIAT kita betul, Allah akan permudahkan semuanya...

After balik Spectacular dengan semangat yang kental, aku dapat habiskan 42% on time. Alhamdulillah, this month (March 2013) aku Qualified Supervisor. TQ Allah, TQ Najihah and TQ Herbalife.

I am

No comments:

Post a Comment